Поглиблення міжсекторальної співпраці у сфері кібербезпеки в Естонії, Чехії, Литві, Україні та Нідерландах

Поглиблення міжсекторальної співпраці у сфері кібербезпеки в Естонії, Чехії, Литві, Україні та Нідерландах

Тривалість проєкту: 01 вересня 2025 р. – 31 серпня 2029 р.

Загальний бюджет проєкту складає: 126 282.50 €.

Координатор проєкту від КНУВС: Шарин Сергій Володимирович — проректор з науково-педагогічної роботи, доктор фізико-математичних наук, професор, професор кафедри комп’ютерних наук та інформаційних систем.

Виконавці від КНУВС:
– Горєлов Віталій Олевтинович – доцент кафедри комп’ютерних наук та інформаційних
систем, кандидат технічних наук, доцент;
– Ровінський Віктор Анатолійович – доцент кафедри комп’ютерних наук та
інформаційних систем, кандидат технічних наук, доцент;
– Гуляк Тетяна Миколаївна – доцент кафедри англійської філології, кандидат
філологічних наук, доцент;

Партнери проєкту:
 Тартуський університет (UTARTU)
 Університет Масарика (MUNI)
 Державне агентство інформаційних систем (RIA)
 Асоціація кібербезпеки AC (CYBER)
 Каунаський технологічний університет (KTU)
 ТОВ АйТі Солюціо (ITS)
 Гронінгенський університет (RUG)
 КіберТехнологічний Кластер BB (KEYS)
 Акціонерне товариство «Інфраструктуробезпека» (POE)
 Університет Рабочасово (RUN).

Метою проєкту є: Розвиток міжсекторальної співпраці та інноваційної екосистеми у сфері кібербезпеки шляхом об’єднання академічних установ, бізнесу та державних організацій у країнах ЄС та Україні. Особливий акцент робиться на розвиток людського капіталу, підготовку фахівців із кібербезпеки та зміцнення міжнародного партнерства.

Проєкт має на меті:
 запуск спільних освітніх програм і семінарів у сфері кібербезпеки;

 формування мультидисциплінарних команд для досліджень та стартапів у сфері
кіберзахисту;

 підготовку інноваторів (студентів, викладачів, науковців) у галузі кібербезпеки;

 розбудову стійкої міжнародної мережі співпраці між університетами, державними
структурами та бізнесом;

 поєднання онлайн- та офлайн-форматів навчання, зокрема із використанням
гейміфікації;

 підвищення кіберстійкості регіонів через освітні й науково-дослідні ініціативи.