В рамках конкурсу буде розіграно 16.000 грн
1 місце – 10.000 грн
2 місце – 4.000 грн
3 місце – 2.000 грн
Студенту необхідно написати аналітичну статтю, об’ємом від 10000 до 30000 символів на одну із тем.
Запропоновані теми:
1. Основні цілі і завдання зовнішньої реклами. Ретроспективи і перспективи розвитку зовнішньої реклами
2.Зовнішня реклама: огляд основних форматів, розрахунок показників ефективності і чому формат 3х6 найпопулярніший розмір в Україні.
3.Значимість і місце зовнішньої реклами в цифровому світі. Зовнішня реклама як засіб формування іміджу компанії. Як буде виглядати зовнішня реклама через 10 … 20 … 30 років?
4.ЗУ про рекламу. Що повинен знати рекламодавець, щоб його реклама відповідала законодавству.
5. Маркетингові стратегії зовнішньої реклами. Хитрощі маркетологів: огляд і аналіз основних.
Більш детальна інформація на сайті: https://idmedia.ua/about/grant